Hoe werkt SDB Webshop voor organisaties?

Ontdek de mogelijkheden van SDB Webshop voor organisaties. Samen met onze experts stel je een passend aanbod aan e-learnings samen en maak je die gemakkelijk zelf beschikbaar voor jouw collega’s. Via onze online omgeving houd je de voortgang van je collega’s in de gaten. We leggen je graag uit hoe dit werkt.

Learning

Een passend aanbod

Op onze website vind je ons ruime aanbod aan e-learnings voor de brede zorgsector. Zo hebben we onder andere e-learnings voor huisartsen, doktersassistenten, praktijkondersteuners, VVT, GGZ en ziekenhuizen. Als je je als organisatie bij ons aansluit, neemt een van onze experts contact met je op om de behoeften en wensen van jouw organisatie in kaart te brengen. Op basis hiervan adviseren we je over geschikte e-learnings voor verschillende doelgroepen. Hieruit maak je een keuze van de e-learnings die jij beschikbaar wilt stellen. Het voordeel hiervan is dat er duidelijke afspraken gemaakt kunnen worden. Toch blijft het aanbod flexibel en kun je eenvoudig e-learnings toevoegen of weglaten uit jouw organisatieaanbod.

Instrueer je collega’s

Via onze online omgeving stel je de gekozen e-learnings snel en eenvoudig beschikbaar voor jouw collega’s. De eerste keer laten we je zien hoe de omgeving werkt waarna je zelf aan de slag kunt. De medewerkers ontvangen een bericht over hun account en kunnen direct zien welk aanbod voor hen is samengesteld. In hun persoonlijke omgeving kunnen ze een cursus starten, hervatten of voltooien. Er is dus voor de organisatie geen noodzaak voor het aanschaffen van een bepaalde leeromgeving. Alles gaat online via onze webshop.

Houd het overzicht via de online omgeving

Als organisatie administrator houd jij het overzicht over je medewerkers. In een handig overzicht zie je welke teamleden bepaalde cursussen gevolgd hebben en wat daarvan het resultaat is. Zo zie je ook direct bij welke teamleden het volgen van e-learnings bijvoorbeeld moeizamer gaat. Zo houd je de maximale controle en kun je tijdig bijsturen indien nodig.

Ons aanbod

Onze e-learnings zijn ontwikkeld in nauwe samenwerking met inhoudsdeskundigen. Bovendien worden ze vaak herzien en voegen we regelmatig nieuwe e-learnings toe. De meerderheid van de e-learnings zijn geaccrediteerd bij de diverse instanties, bijvoorbeeld KABIZ, NVvPO en KNMG. Accreditatiepunten kunnen automatisch worden bijgeschreven en zowel jij als de deelnemers kunnen hun certificaten gemakkelijk downloaden.

Hoe werkt de betaling?

Maandelijks houdt ons systeem bij hoeveel e-learnings er beschikbaar worden gesteld voor hoeveel collega's of cursisten. Aan het einde van de maand ontvang je automatisch een factuur met daarop een overzicht van de e-learnings en cursisten.

Hoe kom ik in contact over SDB Webshop voor organisaties?

Wat leuk dat je interesse hebt om een passend aanbod voor jouw collega’s bij ons af te sluiten. Om te beginnen, neem je contact met ons op via het contactformulier op onze pagina ‘Voor organisaties’. Hierin laat je je contactgegevens achter en geef je aan binnen welke branche je werkzaam bent en over hoeveel medewerkers het gaat. Zo weten wij wie van onze experts het beste contact met je kan opnemen. Hij of zij zal vervolgens een afspraak met je maken om de behoeften en wensen uit te vragen. Ook geven we daarin graag een kijkje achter de schermen zodat je alvast een idee krijgt van hoe het platform werkt, voor zowel jij als administrator als voor de deelnemers. Als de afspraken gemaakt zijn, helpen we je met het implementeren van het platform en het uitnodigen van de deelnemers.